Friday, January 20, 2017

ВОЛТ ВИТМЕН: Сеќавања на претседателот Линколн

КОГА ЈОРГОВАНОТ ПОСЛЕДЕН ПАТ ЦВЕТАШЕ ВО ДВОРОТ

1.
Kad jorgovan je posljednji put cvjetao u dvoristu,
A velika zvijezda tonula rano na zapadnom nebu,
Nocu,
ja zalovah, i opet zalovat cu, s proljecem sto se
vjecno vraca.
Proljece sto se vjecno vracas, trojstvo jamacno ti
mi donosis,
Jorgovan u vjecnome cvatu i zvijezdu sto tone na
zapadu,
I misao o njemu koga volim.

2
O mocna pala zvijezdo za zapada!
O sjenke noci – O turobna, suzna noci!
O velika zvijezdo nestala – O ta crna tmica sto
sakriva zvijezdu!
O okrutne ruke sto nemogucnog me drzite –
O bespomocna duso moja!
O nemilosrdni oblace sto obavijas i ne pustas moju
dusu.

3
U dvoristu pred starom seoskom kucom, uz
okrecenu ogradu,
Visok grm jorgovana stoji, srcolika lisca socno
zelenog,
Mnogi njezan cvatak izbija ondje s mirisom
snaznim koji volim,
Svaki listak cudo – i s ovog grma u dvoristu
Cvata njezne boje i srcolika lisca socno zelenog,
Grancicu s cvjetom odlamam.

(„Ливчиња трева“ изд. "Свјетлост – Сараево" 1989 год. прев.: Хамдија Демировиќ)


No comments:

Post a Comment